johnpd Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 http://www.nrk.no/ku...dning/1.8180471 Synes dette virker som en utrolig uvitende journalist... Virker ikke som om han har hørt om Skaug før han skrev denne atikkelen. Noen som er enige med meg? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har aldri hørt om dama og føler meg rimelig oppdatert. Kan nok ikke forvente mer av en journalist heller da 2 Siter
Ranglefant Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Beklager, men kan du utdype hva det er du kritiserer? Jeg kan ikke se noe galt med denne artikkelen etter å ha skummet gjennom den... 1 Siter
DobbelNilssen Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Enig at beskrivelsen av Randi Skaug var litt tassen.Hun har vel en litt større merittliste en bare som første norske kvinne til Mt Everest. Hun har gjort mye spennende, seven summits, stort humanitær innsats blant annet ... Siter
Bogge Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Randi Skaug har en imponerende merittliste, men etter min oppfatning var det vel ikke det denne artikkelen handlet om. Den handlet vel mer om Frode Alnes sitt nye prosjekt og hvilken inspirasjonskilde han har. Og da er det vel naturlig at artikkelen har hovedfokus på Alnes sitt prosjekt, og at opplysningene rundt hans inspirasjonskilde bare blir overfladiske tilleggsopplysninger. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.