famjsv Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei. Skal en tur til Budapest i høst, og lurer derfor på om forumets medlemmer kan tipse meg om butikker der som har friluftsutstyr. Først og fremst er jeg på utkikk etter butikker som fører Arc'teryx jakker. Fin hvis noen vet om det er noe å hente på pris også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvesterfrode Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tror nok det blir vanskelig å finne Arcteryx i Budapest. Kan ikke huske å ha sett det noen sinne. North Face er litt lettere å finne, men de dyreste skallplaggene er det langt i mellom. Ta en titt på disse: Mountex.hu liten butikk du kan nå med 4 og 6 trikken. Større varehus utenfor byen i budaors. Er nok de med best utvalg. Overlandbudapest.hu ligger like ved nyugati togstasjonen. Decathlon.hu varehus som ligger litt utenfor byen. -Fredrik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.