Schau Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Tenkt meg en tur på hardangervidda noen dager. Hvor går jeg enkelst på beina (uten ski) ? Om det er mulig.... mvh Einar Schau, Larvik einar@schau.no Siter
knut stabell Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Er det mulig ?? Er jo ikke mange dagene siden Skarverennet gikk. knut Siter
Schau Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Sitat Er det mulig ?? Er jo ikke mange dagene siden Skarverennet gikk. knut Nei, det kan godt hende det er klin umulig - derfor jeg spør Har ikke vært der på denne tida av året før, men noen snakker om at det er lite snø på den østlige delen - så... Er jeg på jordet? ES Siter
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Sjekk snøkartene på www.met.no Eventuelt ring til Haukeligrend etc. Siter
Kristin Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Ta deg en tur sørover, fra Haukeliseter og nedover til Bleskestadmoen/ Mostøl. Et annet altnernativ er å besøke KOT-hyttene. Der er det sikkert greie forhold. Men hvorfor ikke ta skiene på sekken? Det er jo skikkelig deilig med en kombitur:) Siter
Schau Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Sitat Ta deg en tur sørover, fra Haukeliseter og nedover til Bleskestadmoen/ Mostøl. Et annet altnernativ er å besøke KOT-hyttene. Der er det sikkert greie forhold. Men hvorfor ikke ta skiene på sekken? Det er jo skikkelig deilig med en kombitur:) Takk for godt tips ...som du sier, er jo bare å ta skia på sekken. mvh Einar Schau, Larvik einar@schau.no Siter
Schau Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Sitat Ta deg en tur sørover, fra Haukeliseter og nedover til Bleskestadmoen/ Mostøl. Et annet altnernativ er å besøke KOT-hyttene. Der er det sikkert greie forhold. Men hvorfor ikke ta skiene på sekken? Det er jo skikkelig deilig med en kombitur:) Hvor finner jeg Bleskestadmoen/Mostøl? Finner dem ikke på karta mine. GPS-kordinater? mvh Einar Schau, Larvik Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.