Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar med tarp og telt i morgen. Lett og lite telt, og tarp som skaffer friareal til utstyr og ly for regnet rundt bålet.

Blir grisefint!

3mm regn på en dag er som yr å regne, og ikke regn.

/Vestlending

Annonse
Skrevet

Nå kan mye tyde på at det blir regn og litt vind til uka, så da er kanskje myggproblemet "løst" :s

Regn i femundsmarka er helt greit :) Du er ikke langt over havnivå, og skoggrensa er innen rekkevidde hele tiden. Kan bli bløtt i marka da det nettopp har smeltet snø osv. men lett å finne le de fleste plasser :)

Skrevet

Masse prat om enkle saker! Her bruker jeg vandrestaven min som stang og en 4x3 tarp. Settes opp på fem minutter og funker glimrende:

post-8832-0-87791100-1339079107_thumb.jp

Ser fint ut det. Noe av det morsomme med en tarp er jo alle måtene man kan sette den opp da. Og meningen med et forum er vel å prate?

Skrevet

Ser fint ut det. Noe av det morsomme med en tarp er jo alle måtene man kan sette den opp da. Og meningen med et forum er vel å prate?

Tror hun mente han karen på videoen, ikke tarpdiskusjonen i tråden din Lars ;)

Jeg syntes forresten at videoen var artig og informativ. Skulle likt å sett alt pikkpakket han har i sekken sin når han drar ut på tur ^^

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt! Det var fyren i videoen jeg siktet til. :)

Ja, han bruker evigheter på å komme til poenget. Men knall måte å sette opp en tarp på! Stor fordel at man bare trenger et tre, i Oslomarka er det ofte vrient å finne to trær og flatt imellom.

Skrevet

Slik jeg har satt den opp på mitt bilde kan den også settes opp der trær er mangelvare. Bare man bruker vandrestav. I høyfjellet er kanskje ikke tarp det beste som eneste bolig, men fin for korte raster som ly for sol, vind eller regn. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.