tso Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Heisann! Har noen erfaringer å dele? Hvordan er snøforholdene nå, i området Pyttbua, Puttegga? Er det mulig å starte fra Vakkerstøylen, eller er det for seint..? Vi har ingen erfaring med Tafjordfjella på ski, tar gjerne imot tips om ev. andre ruter med sikkert føre! På forhånd takk for svar - Tone Siter
ozzi Skrevet 1. juni 2012 Skrevet 1. juni 2012 Det er mye snø ennå, men jeg ville startet fra Grotliområdet hvis jeg skulle inn der nå. Det er mer snø i den delen. Siter
tso Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Skrevet 3. juni 2012 Okei, da tror jeg vi satser på Grotli - Danskehytta til å begynne med. Så får vi se om vi fortsetter mot Veltdalshytta (+Karitind) og til slutt ned til Billingen. Hvordan tror du snøforholdene innover der er? Siter
Ides Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Husk å stikke nedom den der "krigshytten" til Rønneberg & co om dere kommer innom Veltdalshytta Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.