Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykle Rjukan-Kalhovd-Mårbu og videre til Haugastøl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på Rjukan (Krossobanen opp)-Kalhovd-Mårbu og videre til Haugastøl og Rallarvegen som en del av tur til Bergen til sommeren. Er helt ukjent med området. Noen som kjenner mulighetene for å ta seg fram her med en terrengsykkel og ei etthjuls tralle? Hvordan er det med fricamping i disse traktene?

Jeg er særlig nysgjerrig på strekka Mårbu-Haugastøl. Finnes det ei rute med traktorslep/turvei her, eller er det bare sti? Jeg er klar over at jeg kan sykle bilveien til Dagali og Geilo, men vil unngå det hvis jeg kan.

Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er også interessert i erfaringer med terengsykkel på vidda. Vurderer en liten uke, men det fordrer at det går an å sykle der. Stier holder nok. Ser at det kan bli vanskeligere om man skal ha en tralle etter seg i tillegg...

Skrevet

Ser potensialet for en artig diskusjon om sykkel i natur her, men jeg tror jeg skal la det være. :)

Tusen takk for info Eirik78 og afe! Ser ut som om området øst for nasjonalparken er det som er mest aktuelt da.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.