Gjest Srx (Ron) Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Kom over denne på nett. Myggplaster. Altså ikke et plaster som skal på myggen hvis den har fått sår. Men ett plaster som hjelper mot mygg. Om noe er for godt til å være sant er det som regel det. http://v1.campaign-redirect.com/campaignID/e7e699c0-b9e1-40f2-be09-ed631d5efdd3/13450/ Selv tenker jeg det at skal jeg bruke plaster mot mygg, så enten må det være være veldig veldig mange plaster eller ett stort ett. heldekkende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuckySilver Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Rent bortsett fra at det ikke var helt enkelt å konsentrere seg om teksten i den reklamen, så skjønner jeg ikke hvorfor vitamin B1 skulle hjelpe mot mygg. B1 bryter ned karbohydrater og omdanner det til druesukker. Og hvem vil vel gå rundt på Finnmarksvidda i Juli som en vandrende druesukker-på-pinne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er bare å ta med masse øl da . Øl er visstnokk full av B vitaminer. Og mye bedre og mye artigere enn plaster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skeptisk... Men bare prøv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.