Gå til innhold
  • Bli medlem

Åsnes Rago vs. Åsnes Combat

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha et par smøreski til toppturer og fjellturer med pulk. Valget står mellom Åsnes Rago og Åsnes Combat. Er det noen som har erfaringer med combat'en som kan si noe om denne skien ulemper eller fordeler vs. Rago?

Hilsen Pål

Annonse
Skrevet
Jeg skal ha et par smøreski til toppturer og fjellturer med pulk. Valget står mellom Åsnes Rago og Åsnes Combat. Er det noen som har erfaringer med combat'en som kan si noe om denne skien ulemper eller fordeler vs. Rago?

Råder deg til å ta en titt i et par tidligere diskusjoner omkring valg av fjellski på dette forumet tidligere i vinter:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=2517

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=2192&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=combat

Her kan du kanskje finne litt informasjon :?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke noen erfaringer med Rago, men har brukt Combat'en i vinter. Har vaert pa turer over en uke med pulk og har ikke hatt problemer i det hele tatt. Riktignok er Combat'en blant de tyngre fjellskiene og det finnes sikkert ski som har bedre smorespenn. Likevel, hvis fjellturen bestar av mer enn bortoverski, sa kan jeg absolutt anbefale Combat'en. Kjoreegenskapene er upaklagelige(tatt i betraktning at det er en fjellski og ikke en bakkeski)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.