Ranglefant Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Oppskrift: 1 pk Appelsinsaft fra DNT sitt rikholdige lager 1 liter nøye oppmålt vann 1 stykk lommelerke etter eget ønske (fortrinnsvis ren brennevin) Smaker som den lekreste sydhavsdrink. Noen som har et fint navn til denne drinken? Siter
Bergtass Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Hva med å ha i en del tequila og kalle den for Harepest? 1 Siter
oyvindbl Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Hva med å ha i en del tequila og kalle den for Harepest? Spørs bare om kona kjøper den helt når jeg er skjelven, rød i øya, hes i målet, med trang til nærhet av en porselens skål og hevder at det er pga harepest. 1 Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Spørs bare om kona kjøper den helt når jeg er skjelven, rød i øya, hes i målet, med trang til nærhet av en porselens skål og hevder at det er pga harepest. Det spørs vel hvor opplyst din kone er 1 Siter
Bergtass Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Uansett så vil det ikke være en løgn at det er harepest. Siter
+Henrik Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Nå ligger jo dette, ikke så langt fra den klassiske drinken screwdriver som inneholde Vodka og appelsinjuice og gjerne isbiter. Siter
Ranglefant Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Skrevet 21. mai 2012 Nå ligger jo dette, ikke så langt fra den klassiske drinken screwdriver som inneholde Vodka og appelsinjuice og gjerne isbiter. Mjo, men det er ikke så mye sjwong over det navnet... Siter
LillM Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Skikkelig lang long drink dette Utfra det jeg vil tro blir fargen på drinken- og hvor den drikkes; "Fjellgull"? Skulle man forsnakke seg kan man jo rette opp skaden og si det var multer man mente... Siter
Hege P. Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Går den raskt "rett i fletta"? I så fall vil jeg foreslå å kalle den "Solnedgang". 1 Siter
Ranglefant Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Skrevet 29. mai 2012 Går den raskt "rett i fletta"? I så fall vil jeg foreslå å kalle den "Solnedgang". Nå begynner det å ligne noe Drikken får vel ikke stort høyere alkoholnivå enn 5-6 prosent, men den gikk farlig for ned Siter
Hege P. Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 I ungdommen pleide vennegjengen og jeg å kalle drinker som virket raskt (høy alkoholgehalt) og gjerne førte til noe tidlg horisontale for "Solnedgang". Sola gikk jo på en måte ned, hehe.. Siter
oyvindbl Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Det er jo ikke noe galt i å nyte en solnedgang 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.