Nautilus. Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Jeg og et par venner planlegger Kilimanjaro-tur i 2013. Vi har tenkt litt frem og tilbake og kommet frem til at vi vil benytte oss av bærere og guide. Noen som har erfaring med denne type tur til Kilimanjaro? Hvordan skaffet dere tillatelser og guide/bærere? Var det noe som ikke fungerte? Pris etc? På forhånd takk for svar! Siter
HegeJohnsen Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Hvis du bruker søkefunksjonen vil du få utallige treff på Kilimanjaro, og en del av disse trådene vil gi deg svar på mye av det du lurer på Siter
erikoslo Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Jeg og min bedre halvdel har nettopp kommet hjem fra en tur og vil absolutt anbefale byrået vi brukte. Vi hadde en fantastisk og uforglemmelig tur. Jeg har skrevet en blogg om det her: http://www.oslosportslager.no/blogg/til-topps-kilimanjaro-5895-moh-192.aspx Siter
Nautilus. Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Skrevet 9. mai 2012 Tusen takk for link! Skal definitivt se litt på det der:) Siter
aron Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Jeg og et par venner planlegger Kilimanjaro-tur i 2013. Vi har tenkt litt frem og tilbake og kommet frem til at vi vil benytte oss av bærere og guide. Noen som har erfaring med denne type tur til Kilimanjaro? Hvordan skaffet dere tillatelser og guide/bærere? Var det noe som ikke fungerte? Pris etc? På forhånd takk for svar! Hei. Jeg vurderer også å gå kilimanjaro i 2013(høsten). Og tenkte å ordne flybilett selv,og opperatør der nede(norskspråklig). Dette er det mange lapper å spare på. Billigere jo flere man er,så jeg er klar.. Morten Berg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.