Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hei. I faget markedsføring ved NTNU har vi utarbeidet en spørreundersøkelse om allværsjakker. De som deltar i spørreundersøkelsen kan registrere e-postadressen sin etter at spørreundersøkelsen er fullført og delta i trekningen av en allværsjakke. Spørreundersøkelsen er fullstendig anonym. Spørreundersøkelsen finner du på: http://cortex.fa-s.ntnu.no/survey/ Mange takk for hjelpen. Hilsen Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loffen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vannt jeg vannt! Hva vannt jeg nå da?? Jo en allværsjakke fra helley hansen! Det var i hvert fall beskjeden jeg fikk for 3 uker siden! Men jeg hakke sett noe til denne jakka ennå! Synes dere jeg er utålmodig??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.