Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på tur i sommer og har sett for meg en tur til Romsdalen. Jeg er en kartoman og har plottet inn tenkt rute på ett google map.

I og med vi har fått ny forumsoftware åpner dette for mange muligheter rundt bla kart.

For å få vist fram den funksjonen, samt å kanskje få noen synspunkter/tips på ruta legger jeg ut kartet her:

Edit:Hey! Ser at jeg har en Earth knapp på kartet. Ny funksjon i forumet eller fordi jeg har installert earth plugin?? da får man 3d visning!

Edit2: Ser deet mangler noen veipunkter, men det er muligens noe caching ett eller annet sted.

• 3 uker senere...
Annonse
Skrevet

bump..

Er det ingen som har gått i området og kan fortelle litt om det? Er det mye steinur? fiskevann? osv

Hadde satt stor pris på alle innspill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.