Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjord og fjell - hvor kan jeg gå?


Fimax

Anbefalte innlegg

Planlegger en fire dagers tur 1. mai langhelgen. Hvis været er bra på Vestlandet kunne jeg tenke meg å gå i et område der man kan se fjorden fra fjellet. Noen forslag til hvor?

Sover i telt. Reiser med offentlig transport fra Oslo-området (bruker gjerne litt penger på taxi også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger en fire dagers tur 1. mai langhelgen. Hvis været er bra på Vestlandet kunne jeg tenke meg å gå i et område der man kan se fjorden fra fjellet. Noen forslag til hvor?

Sover i telt. Reiser med offentlig transport fra Oslo-området (bruker gjerne litt penger på taxi også).

Mye nydelig turområder rundt lysefjorden. Kan eventuelt ta båt fra stavanger til Lysebotn og gå derfra eller buss til frafjord og få med deg frafjordheiene i samme slengen. Usikker på hvor lenge snøen holder seg i høyden rundt fjorden i år, ligger godt med snø enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det ser dessverre ut som det er lite snø rundt Lysefjorden, i følge SeNorge. Har ikke vært i fjellene der, hverken sommer eller vinter, men det får bli en annen gang.

Flom og området rundt virker interressant. Her ser det ut til å være mye snø. Har jeg mere tid er det jo bare å labbe oppover mot Finse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.