Christoball Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Hei! Er det noen her som vet om isen på hajeren har gått enda? ( mellom Numedalslågen og Eikern ) Kunne tenkte meg en avslappende helg der snart. Siter
friluftsloffern Skrevet 9. april 2012 Skrevet 9. april 2012 Er nok ikke langt unna. Det er et sted jeg og tenker på og dra til....Sooner than later.. Siter
Christoball Skrevet 9. april 2012 Forfatter Skrevet 9. april 2012 Jeg får bare prøve neste helg da. Finnes det noen behagelige stier å gå fra ? (parkeringen på øst siden) Har bare padlet der. Siter
Yokon Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 Hei! Er det noen her som vet om isen på hajeren har gått enda? ( mellom Numedalslågen og Eikern ) Kunne tenkte meg en avslappende helg der snart. Hei, Var på hajern den 29 april, isen ligger fortsatt antar den blir liggende noen dager til. Siter
PålP Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hei, Var på hajern den 29 april, isen ligger fortsatt antar den blir liggende noen dager til. Eh, what? Vi padlet på Hajern på lørdag og da var det isfritt Siter
Yokon Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Eh, what? Vi padlet på Hajern på lørdag og da var det isfritt Beklager så mye... var på hajern den 24 april ikke den 29. Siter
Christoball Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Skrevet 6. mai 2012 Oki, Takk! Noen fiske rapporter å komme med? =) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.