josbir Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Voile 3-pin bindinger til disse skiene? Innvendinger mot dette noen? Siter
osingen Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Voile 3-pin passer, men valg av binding avhenger av hva du skal bruke skiene til og hvilke støvler som skal brukes. Er det skinstøvler og fjellskiløping, er Voile 3-pin helt ok. Er det snakk om topptur og plaststøvler, så bør du ha binding med gåfunksjon. Dvs. der tåplaten er hengslet og vipper når bindingen er i gåfunksjon. Eksempel på slike bindinger er: G3 Targa Ascent, Black Diamont O1, etc. Siter
josbir Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Skrevet 28. mars 2012 Er egentlig lærsko jeg heller mot, da det er helst "vanlige" fjellturer jeg driver med. En og annen topptur blir det. Det er vel mulig å kjøre greit telemark med Voile 3-pin og gode lærstøvler også vil jeg tro. Siter
TR Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Ville gått for Voile 3-pin cable, heller en ren 3-pin (mountaneer), hvis du har tenkt deg opp og ned fjellet... Men det var kanskje den du mente? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.