strebus85 Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 Hei Er det noen her inne som har erfaringer ang. Alfa Grønland? Det ser ut som om skoen egentlig er en 75mm av Skarvet, men et er egentlig ikke så bra hvis den er det. Skarvet, som jeg har, er myk som en tøffel - altså bra til BC, dårlig til 75mm. Det beste hadde vært hvis Grønland var stivere og liknet mer på Morgedal, men kanskje noen andre her inne har gode erfaringer de vil dele. Takk for alle svar. Siter
Laha Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Bumper denne litt da jeg er i samme situasjon i år. Fant du ut noe om denne skoa Strebus85? Siter
Oz Skrevet 14. november 2012 Skrevet 14. november 2012 Jeg mener Grønland skal være endel stivere... Men er litt usikker. Den er en tanke kraftigere i overdelen og har en tykkere såle, såvidt jeg husker. Men dette er jeg ikke 100% sikker på, så det bør tas med en liten klype salt. De bør nok prøves uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.