Muffen Skrevet 21. mars 2012 Skrevet 21. mars 2012 noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en tre-åre som er buet nederst? Siter
erikh Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Jeg vil anbefale å kontakte Pål Krogvold! http://www.palkrogvold.no/wip4/ Erik H Siter
Bungalow Bill Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Eian Fritid i Mjøndalen har en del. Kanoårene deres finner du HER Du bor jo på Hedemarken da finner du Eian på villmarksmessen i Vikingskipet på Hamar 23.-25.mars (det er jo nå i helgen), mulig de har med årer dit. B.Bill Siter
Muffen Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Skrevet 22. mars 2012 Sitat Eian Fritid i Mjøndalen har en del. Kanoårene deres finner du HER Du bor jo på Hedemarken da finner du Eian på villmarksmessen i Vikingskipet på Hamar 23.-25.mars (det er jo nå i helgen), mulig de har med årer dit. B.Bill Ser her ja, her var det årer jeg kan like. Til og med små treårer til lillemor på 3 år. Jeg hadde tenkt meg dit en tur i morgen, så da får jeg håpe han har md noen årer så jeg kan få sett med fingrene Tusen takk for tips Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.