turopplevelser.blogg.no Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hei! Jeg har laget en blogg der jeg skriver og legger ut bilder fra turer jeg har vært på, mine erfaringer med turklær og utstyr og gir tips om fiskevann. Bloggen heter turopplevelser.blogg.no. Skal prøve å komme med nye innlegg hver dag, både fra gamle og nye turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Greit om du legger ut linker med url tag'en. http://turopplevelser.blogg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggsokk Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Veldig fin blogg! Gøy å lese om turer fra samme by som du selv bor i, stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turopplevelser.blogg.no Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Takk for det! Skal prøve å holde bloggen i gang og komme med innlegg jevnlig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.