handy-andy Skrevet 18. mars 2012 Skrevet 18. mars 2012 Noen som har en eller to ethjuls sykkelhengere til utlån/leie i juni/juli? Vi er tre studenter som skal sykle Norge på langs, så prøver å holde kostnadene på et fornuftig nivå.. Siter
Sven Skrevet 21. mars 2012 Skrevet 21. mars 2012 Hva med å kjøpe en brukt kvalitetshenger av meg? Siter
handy-andy Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Skrevet 22. mars 2012 Er i utgangspunktet ute etter en med ett hjul, men hvor mye veier denne? Siter
handy-andy Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Skrevet 27. mars 2012 Tror jeg skal prøve å lete litt videre etter en med bare ett hjul.. Noen andre?? Siter
Sven Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Vel, hvis du ikke vil kjøpe min: Denne (klikk på "denne") får strålende kritikker over alt, er markedets letteste og ikke så gærnt dyr heller. Må bestilles på nett eller kan kjøpes i Gøteborg (se liste over forhandlere). Lykke til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.