Markus Ingebretsen Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Heisann alle blå og grå. Følte for å komme med et tips/reaklem Til sommeren reiser jeg på 2-årig "solo" langtur i Canada og Alaska. Hvis du skulle være interesert i å følge turen, anbefaler jeg å legge til http://ulketur.com i bokmerkelista. Jeg vil oppdatere der undeveris når jeg er i landsbyer, facebook siden min vil jeg oppdatere med gjevnlig via Spot Connect. Jobbes med oppdatering av websiden med nytt design og tur informasjon, men foreløpig har jeg skrevet litt om turen i den nyeste blogposten. Go Helg Siter
friluftsloffern Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Blir morro å følge med på dette. Kan vel si du lever ut drømmen mange har her ja.... Lykke til og jeg ser frem til dine oppdateringer... Siter
mindviruz Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Hvordan gjør du det med økonimi, lån, bil og familie i to år? Siter
Markus Ingebretsen Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Skrevet 17. mars 2012 Har ikke lån, har ikke bil og ei heller egen familie. Litt enklere å dra på eventyr uten:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.