Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg skal til Canada snart ang. jobb og tenkte jeg skulle kjøpe meg en Arcteryx Bore 95. Der koster den 2200 kr. Er dette en sekk som kan måle seg med Norrøna Para Ranger. Er i tvil og har ingen erfaring med noen av sekkene. Bør jeg kjøpe en Arcteryx Bora 95 ???????. Siter
bertil Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Eg har ein bora 80 og er veldig godt nøgd med den. Bæresystemet er utruleg bra og hoftebeltet er veldig stabilt. Kan absolutt anbefalast! I allefall til 2.2k bertil Siter
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Røverkjøp. Har brukt Bora80 i 6 år, og får plass til full vinterutrustning (m/telt), og en liten hund helt på toppen. Da tyner jeg sekken... Den ser ikke stor ut, men utvider godt. Dessuten masse gode muligheter for festing av "teknisk utstyr". Med Bora95 skulle du være godt rustet. Du kan, som du kanskje vet, "åpne sekken" og stille inn bæresystemet slik at den passer optimalt. Arnt. Siter
Per Magnus Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Sjekk denne https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=1988&highlight= Siter
Ingunn Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Har prøvd ut sekker til flere produsenter, og kan si at Arcteryx ikke passer min rygg men jeg er fornøyd med Norrøns løsninger mht bæresystem. Rådet mitt er: Drit i prisen - lite vits i å blåse to lapper på en sekk som ikke passer deg. Prøve først, serru'! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Tja, går noen rykter om at man ikke får vinterposen oppi hovedlomma på sekken....Nå har jeg ikke prøvd eller sett på den selv....Men...gidder du å kjøpe en til meg også???? Pål Chr Siter
bertil Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Vinterpose i hovedlomma på sekken er ikkje noko problem, men du får jo ellers ganske begrensa plass, med mindre du har dunpose.. då skal visst alle plassproblem bli løyst har eg høyrt b Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hei Kissa! Kan du være så venn å fortelle meg hvor i Canada du får sekken for 2200 kr? Må jo slå til jeg! Pål Chr Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Send meg din email til [email protected] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.