margas Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Hei jeg skal ha meg nye fjellsko og valget står mellom Crispi Besseggen og Scarpa Triolet Gtx Pro. Hovedforskjellen mellom disse er at Scarpa sine sko er stivere og gir mer støtte, om jeg ikke tar helt feil. Jeg går fjelltur i variert terreng, også på de bratte turene. Siter
Hummern Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er superfornøyd med Crispi Besseggen. Jakter hjort i bratte, steinete lier og det går bra selv om det ikke er de stiveste støvlene. De er på salg på XXL (1200,-) nå! Siter
solbero Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Jeg tror jeg ville gått for Scarpa Chamoz i steden for Triolet. Det er en mykere og lettere støvel og mer egnet for turbruk. Vesentlig stivere enn Besseggen og godt eget til ur og ulendt terreng. Triolet har jeg selv og bruker dem til fjellklatring, gode og stive med mye støtte rundt ankelen og stegjernfeste. Oslo Sportslager har vel salg på Scarpa om dagen? Ellers så er Crispi Skarven en super støvel vis du vil ha en god gåsko. Siter
margas Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Skrevet 12. mars 2012 Du bruker de til fjellklatring med((seler, tau,hjelm etc.) eller uten klatreutstyr(friklatring, gåing oppover bratte fjellsider,isøks)? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.