Gå til innhold
  • Bli medlem

Bra reklame for G-sport.


Kristian123

Anbefalte innlegg

Ønsker bare å konstatere at 100% fornøyd-garantien til G-sport fungerer.

Kjøpte meg et par skisko. Fant ut at de var for lange etter å ha gått ca 3 km. Dro så tilbake til butikken jeg kjøpte dem i, og fikk byttet til en annen størrelse selv med brukte sko.

Synes dette er meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke hva fornøyd går ut på i detalj hos alle men var innom en sportbutikk i går og prøvde Norrøna Recon Pack.

Den først sekken jeg tok tak i var godt brukt. Det var nupping på hoftebeltet, det var tydlige dratt pulk med pulkringene, skinne for justering av rygglengde låste ikke lenger, en del sømmer hadde hadde løsnet bakerst på skulderstropper og det var mye slitasjemerker på selve ramma.

Spørs hvorfor den hang der i det hele tatt. En som har brukt den på heavy ekspedisjon noen uker og så bytet den inn(ville tro den tålte mer slitasje uansett).

Eller noen som har kommet med en gammel sekk og så greid å bytte om på et vis og gått ut med en helt ny istedet.

Uansett ikke noe de får solgt. Kunne gjerne kjøpt den til halv pris jeg med litt slasje merker men denne sekken var ødelagt.

Det var ikke hos G-sport så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva fornøyd går ut på i detalj hos alle men var innom en sportbutikk i går og prøvde Norrøna Recon Pack.

Den først sekken jeg tok tak i var godt brukt. Det var nupping på hoftebeltet, det var tydlige dratt pulk med pulkringene, skinne for justering av rygglengde låste ikke lenger, en del sømmer hadde hadde løsnet bakerst på skulderstropper og det var mye slitasjemerker på selve ramma.

Spørs hvorfor den hang der i det hele tatt. En som har brukt den på heavy ekspedisjon noen uker og så bytet den inn(ville tro den tålte mer slitasje uansett).

Eller noen som har kommet med en gammel sekk og så greid å bytte om på et vis og gått ut med en helt ny istedet.

Uansett ikke noe de får solgt. Kunne gjerne kjøpt den til halv pris jeg med litt slasje merker men denne sekken var ødelagt.

Det var ikke hos G-sport så det er sagt.

Kan jo være de har satt den som utstillingsmodell istedet for å kaste den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derp :)

Ikke meninga å være douche om du tok det sånn, er selvfølgelig godt å få seg nye sko når man har fått feil. Synes bare det er viktig å poengtere så folk ikke misbruker dette fordi den andre modellen de valgte bort kanskje ville vært bedre alikevel og sånt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Tenkte faktisk ikke over det faktum.

Synes uansett at dette er bra gjordt fra G-sport. Kan jo nermest garantere for at jeg ikke bytter igjen for å si det slik.

Edit- hadde jo vært litt kult å kunne kjøpe brukt utstyr til en litt lavere pris, i slike butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være de har satt den som utstillingsmodell istedet for å kaste den?

Tja....de hadde vel 20 stk på veggen. Den var ikke fylt med vekt eller noe heller som god gammel demoversjon. Sa fra til en selger der og han fjernet den med en gang. Skulle sende den i retur til Norrøna(hvis den kom slik derfra da men det høres rart ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.