Hawk! Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei, er det noen som har erfaringer eller tips/råd når det kommer til pulkposer. Tenker da oppbevaringstrekk for teltet slik at jeg kan pakke det ned med stengene i kanalene. -Noe lignende denne; http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3263&cid=667 Teltet jeg har planer om å bruke er Helsport Svea 3 camp, mest sannsynligvis på en Paris pulk. På forhånd takk for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg fikk tilsendt en sånn fra Helsport for noen år siden, og fikk vite at Helsport skulle begynne å selge dem. Vet ikke om det siste er tilfellet, men ta kontakt med Helsport, så tror jeg de kjapt lager en til deg om de ikke er for salg. Da får du en med Helsport-logo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimax Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har god erfaring med Hillebergposen. Vid nok til at du får de fleste vanlige telt ned i den. Klart den mest effektive måten å få teltet opp og ned på. Gidder sjeldent tape stengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.