JoSta Skrevet 28. februar 2012 Skrevet 28. februar 2012 Hei Jeg har gått i Sylene rett før påske noen år. Da har jeg tatt toget fra Trondheim til Storlien og endt opp på bussen i Stuggudal (Tydal) etter flotte skiturer i et fantastisk fjellområde. Planlegger tur også i år, men tenker da å ende opp på Røros. Jeg har gått fra Helagsstugorna rundt Predikeren, over Sylsjøen og opp Skardøla, men aldri Helags og sørover til Faltjagerstugan og videre til Vauldalen. Er det noen som har gått strekningen Helags - Faltjagerstugan - Vauldalen vinterstid og vet hvordan strekningen er merket? Er spent på svar. Mvh Jostein Siter
May-Britt Skrevet 25. februar 2022 Skrevet 25. februar 2022 Hei- fikk du noe svar på dette spørsmålet om turen Helags, Feltjegerstugan, Vauldalen? gikk du turen? Vurderer tur i mars men usikker på strekningen Feltjegerstugan - Vauldalen, går det å ta den på en dag, eller bør man overnatte? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.