Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å gå denne strekningen på ski nå i vinterferien.

Kommer til å overnatte på selvbetjente og ubetjente DNT hytter langs ruta. Skal gå på Åsnes Amundsen med feller. Videre har jeg plan om å gå utenom løype.

Eneste grunnen til at jeg skriver her, er å høre om evt erfaringer eller tips som er verdt å ta med seg. Ser forøvrig for meg å bruke 3-4 dager på turen, som er omlag 10-11 mil i luftlinje.

Annonse
Skrevet
Hei Bruser.

Satt og så litt på kart nå. Kan du si noe mer om hva er løypeplanen din?

Ja, kan presisere litt om ruta:

Tenkte å gå omtrent slik: Skramstadsætra - Dambua - Godlidalshytta - Lyngbua/Djupslia - Jammerdalsbu - Gråhøgdbu - Eldåbu. Og etter det er jeg litt usikker. Har selv ei hytte ved Furusjøen sør for Rondane jeg vurderer å sette som sluttsted. MEN hvis jeg får supervær og ting fungerer som de skal, er det stor sannsynlighet for at jeg fortsetter via Bjørnhollia - Dørålseter - Grimsdalshytta - Hjerkinn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.