Dag G - Evje Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Min farfar samlet ikke på gods og gull. Han var fornøyd med lite og hadde som motto: Man skal ikke eie mer enn man kan ta med seg opp i et tre. Prøvde å leve etter mottoet på en lille fjelltur, og da tok jeg ikke mer med meg enn jeg kunne sette på en liten varde. Utstyr for en toppnatt ute var: Liten sekk, Underlagsmatte Dunjakke 1 kg's dunpose Finnlandshette Tykk ekstra lang underbukse Tykke ekstra raggsokker En termos med kakao En termos med mors kjøttsuppe Litt sur nordavind på toppen men fant meg ei livdekrå rett nedunder varden. Det ble en vakker natt med fullmåne på max styrke. Utstyret var minimalt, men holdt meg god og varm i 15 minus... http://peakbook.org/peak/2557/Urdalsfjell.html Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Flott og inspirerende rapport, Dag Artig motto din farfar hadde, min morfar brukte å si at en skulle ikke eie mer jordisk gods enn en fikk ned i bukselommene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 "Du skal ikke eie mer enn du kan sette på en liten varde" Fin rapport Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimax Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hmm! Jeg synes varden ser ganske stor ut jeg, eller er det en barnesekk du har med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Millitær stridssekk som muligens tar 40 liter, Fimax.. Ellers takk for oppmerksomheten på nøysomtoppen... Glemte å ta med kamera på utstyrslista... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
friluftsloffern Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Inspirerende..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian84 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 fin utsikt du hadde der. hvor er det hen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
passerinum Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Man skal ikke eie mer enn man kan ta med seg opp i et tre. Hm, tror jeg ville trengt et stort eiketre til kano, kajakker, sykler og dill og dall Takk for artig liten rapport – smått er godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 fin utsikt du hadde der. hvor er det hen ? Indre Agder. Mellom Setesdal og Tovdal. Ca ei mil aust for Grendi. Følg linken til peakbook og trykk på "Vis toppen på kart" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Hm, tror jeg ville trengt et stort eiketre til kano, kajakker, sykler og dill og dall Takk for artig liten rapport – smått er godt! Ja, de fleste måtte vel ha en hel alle' i dag........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.