Gå til innhold
  • Bli medlem

"When heroes are made" - hit eller shit?


Tor Magnus

"When heroes are made" - hit eller shit?  

25 stemmer

  1. 1. "When heroes are made" - hit eller shit?

    • Synes det er en drivende flott låt!
      7
    • Fikk trang til å rive av meg ørene!
      5
    • Har ikke hørt den eller har ingen mening.
      13


Anbefalte innlegg

Annonse

Hører man låta uten noe som helst forhold til Monsen, Rein eller hund så er den vel ikke så mye å rope hurra for, er min mening. Det samiske innslaget er vel kanskje også litt merkelig spør du meg, for Mikkel Gaup er vel ikke sørsame(?) da låten er laget til Femundløpet etter hva jeg forstår(?). Femunden er vel tradisjonelt et sørsamisk område. Hvis ikke låten kan stå på egne bein uten å måtte spilles i en bestemt kontekst kan den vel heller vanskelig gis kritikk.

Ellers må sies at jeg ikke har særlig peiling på musikk :D

Ellers har jeg stor sans for Monsen og hva han har fått til...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låta er omtrent som Brannsangen. Jævli bra om du er Brann supporter og på kamp (eller feirer seieren), men ellers totalt uinteressant som musikk.

Hadde neppe blitt noe sak av det om ikke alle media har kastet seg på «Ingen Grenser» og alt som har med serien eller Monsen om dagen. Ingen grenser er jo den nye Dagbladet fåtten.

Hele greie kan sammenlignes med å anmelde klubbsanger før cupfinalen, og anmelderen forventet tydeligvis en «vi ofrer alt, alt for Norge» versjon.

Det blir nesten komisk når en leser hvor mye engasjement og drittslenging det ender med. Det er tydelig at det ikke er lov å kritisere Monsen. Er heller ikke helt imponert over svaret fra Lars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.