Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med disse trinsene ?


Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å gnome rundt i nysnøen med staven 50 cm under skia! Kikket rundt etter en løsning, og fikk et tips om disse www.sagenstyle.com/produkter

De er 17.5 cm i diameter. De har et sammenliningsbilde med vanlige trinser på siden deres...

Er det noen som har erfaring med dem?

Takk!

Ole P

post-12454-133474779527_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke erfaring med de trinsene på bildet ditt, men jeg har et par "trinsetruger" som jeg kjøpte i en slik "billigbutikk" for mange år siden. De har en diameter på 17 cm og er bedre enn de vanlige trinsene, men ikke så veldig mye.

En viss effekt vil du nok kunne merke.

Det hadde vert fint om du slapp å fjerne den originale trinsa på staven før den store trinsa ble satt på. Jeg skiftet nettopp en trinse på mine Swix mountain staver og den gamle måtte jeg kutte i småbiter for å få av.

P.S.

Jeg synes nok at prisen de tar for disse trinsene var noe i overkant, og så kun postoppkrav. Enda mer utgifter!

Det skulle nok ikke være så veldig vanskelig å lage et par slike trinser selv. :)

post-4379-133474779553_thumb.jpg

post-4379-133474779565_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med den trinsen, men laget meg det jeg trodde ville være en effektiv og real trinse engang. Vid og endel tettere enn de vanligste. Med noen lovende forsøk i djupsnøen hjemme i hagen dro jeg på tur bare for å oppleve at de var helt håpløse fordi de ikke slapp snøen fort nok, derfor måtte jeg løfte et lass løssnø for hvert stavtak.

Antyder på ingen måte at det gjelder de trinsene du forespør erfaring om, bare nevner det fordi det var et moment jeg ikke hadde tenkt så mye på, men som overrasket stort. Dessuten så de lovlig tette ut...

Jeg prøvde meg grundig frem, men endte opp med trinser fra noen gamle staver med lærremmer i et enkelt kryss, men kun større diameter.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.