Markus Ingebretsen Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Nå er det straks start for verdens største hundeløp, nemlig Femundløpet. Start go mål i Røros, tre klasser kjøres: 600km 400km og Junior. En fantastisk løp igjennom fantastisk natur. Anbefaler alle å følge med, Sjekkpunktet.no er svært god nettside for oppdateringer fra løpet. Jeg skal selv kjøre i 400km klassen, og oppdaterer på Facebook siden min med bilder og tekst. Via min webside vil du også kunne følge med via Spot satelittsporing. Løpsstart for F600 er Torsdag, F400 fredag. Siter
sirsn Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Fantastisk! Sinnsykt heldig som har muligheten til dette. Må være en utrolig fin opplevelse. Synes det er kjempedeilig bare å ha sele på hunden, med line festet til magebelte og skøyteski. (evt fjellski, men farten har en tendens til å gå litt ned da). Når jeg en dag får meg småbruk og litt større eiendom, blir det nok flere hunder og slede på meg også! Siter
Zabel Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 Gratulerer! Må ha vært moro. Var på Grimsbu og så et par timer midt på lørdag. Må si det er et fascinerende sirkus:) Siter
Gumitotten Skrevet 6. februar 2012 Skrevet 6. februar 2012 gratulerer med vel gjennomført løp ligner å en skonk du har der Siter
Markus Ingebretsen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Skrevet 9. februar 2012 Takk takk! Svært fornøyd med løpet, sett bortifra slutten selvsagt. Men man lærer stadig, og er et par ting jeg kommer til å gjøre annerledes til neste løp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.