alven Skrevet 1. februar 2012 Skrevet 1. februar 2012 Ja ja riktignok ikke før til sommeren riktignok, men takk for tipsene til min forrige post her inne. Vi drar til Femundsmarka i uke 28, og jeg gleder meg til det. Jeg ser frem til 4 timers masj, så camp og så kos på resten av dagene. Vi tar 3 dager en vei, 3 dager tilbake og en dag Kanotur. Jeg blir nemlig ikke sjøsyk av Kano. Siter
Emanuel Desperados Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Signerer denne! Blir min "ilddåp", altså min første langtur. Starter første helga i August fra haugen gård og har som mål (avhenger av at flere ting faller på plass) å tilbringe hele August måned i femundsmarka. Skal ikke ha med kano, bare en gigantisk sekk og fiskestang. Sittet å flørtet lenge med kartet over marka i en god periode nå, men skal ikke ha noen fast rute, men bare ta det mer på måfå. Gleder meg som en unge til julaften Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.