Emil Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hovedlinja ble avslutta etter at jeg sparka ut store deler av ei sjaber søyle. Den alternative linja som ble klatra var likevel ikke værst. Modalsparantesen. 3-4 lengder WI4. http://www.youtube.com/watch?v=mxqPzige95M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Flott film Emil. Spennende og lærerikt for en isamatør som meg. Litt skummelt isras på slutten der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Takk. Raset var vel rimelig kontrollert, et stort skjørt som hadde bygd seg ut rundt søyla. Ramla ned når jeg sparka og testa før jeg skulle videre opp. Søyla får stå ifred til den gror seg til bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.