terjewa Skrevet 28. januar 2012 Skrevet 28. januar 2012 Skal i år på flere vinterturer med Pulk, men lurer på noe. Er det noen som vet om ett trekk man kan ha utenpå både sovepose og liggeunderlag, slik at man ikke pakker det sammen, bare lukker trekket og legger det på pulken. Ved neste leir er det bare å sette opp telt, legge inn og åpne trekket så er alt ferdig? Kan selvsagt bruke fjellduken, men om det finnes noe som er laget til dette er det vel bedre. Siter
Phaser Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Sportsnett arctic bedding tror jeg den heter. Kommer fram på google men ikke på sportsntt sine sider, så mulig den ikke finnes lenger, send en mail og spør. Siter
Turkaren Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Se på Forsvarets pakksekk/skips-sekk. Betalte kr 35 for mine på et forsvarsutsalg. Slitesterkt materiale. Ikke 100 % tett ved lukkingen, men duger til å frakte saker og ting. Siter
Phaser Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Til den bruken må du ha en stor pakksekk Har aldri sett noen annen ferdig løsning enn sportsnett sin. Men om man kjenner noen med en symaskin så er det jo rimelig enkelt å lage selv også (kremt, få den med symaskinen til å lage ) Sportsnett sin er jo ikke vanntett heller, så da har man mulighet til å lage en i tettere materiale. Sjekk ut http://www.extremtextil.de/index_en.html for materialer Siter
atari Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 Sportsnett arctic bedding. Jeg har to så send meg en PM hvis du er interessert i å kjøpe et. Siter
GJM Skrevet 29. januar 2012 Skrevet 29. januar 2012 har lige fået et sådan "B-DRTC.U.L. SLEEPING BAG COVER WIDE&LONG" hjem fra USA. men har ikke fået brugt det enu Link: http://www.montbell.us/products/list.php?p=all&cat_id=33 Siter
terjewa Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Skrevet 30. januar 2012 Takk for svar, prøver å kjøpe først, så får jeg kanskje lurt noen med symaskin engang senere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.