Gå til innhold
  • Bli medlem

Storeslem i Jotunheimens forgård (mars 2005)

Tom

Anbefalte innlegg

Annonse

Svein, knærne har vært glimrende, men det er ikke sikkert at det går like glatt til fots. Jeg er imidlertid optimistisk nå - takk for omtanken.

Kim, det var på torsdagen i påskeuka. Jeg synes jeg hadde gode forhold. Gikk i løype helt til Skaget fra hytta. Videre innover Svarthammeren og Skredalsfjellene var snøen hard nok, men det ble råttent over mot Brummeknatten. Jeg brukte løypa mot Øystlistøl et stykke før jeg måtte skjære over mot Brummestølen. Da var det noe løst og slitsomt.

Solen gikk ned da jeg nådde Brummeknatten, så føret ble gradvis hardere igjen mot Kjølafjell. Til slutt var det stemningsfullt og fint å stå i måneskinnet på toppen av Gravfjell og se utover lysene fra tallrike hytter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Kan vi ikkje prøve å la gamle turrapportar ligge? Slike postinger fører til at eit tema frå 2005 plutseleg ligg på toppen av turrapportar, utan at det i det heile er relevant.

Om ein har spørsmål som er tilknytta, så er det like godt å poste eit nytt tema med ein link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikkje prøve å la gamle turrapportar ligge? Slike postinger fører til at eit tema frå 2005 plutseleg ligg på toppen av turrapportar, utan at det i det heile er relevant.

Om ein har spørsmål som er tilknytta, så er det like godt å poste eit nytt tema med ein link.

Er ikke sensur en uting? Her er det verken personangrep, propaganda for noe som bryter mot norsk lov, eller off-topic. Da mener jag at man må få skrive i hvilken tråd man vil. Det er inlegg som går litt utover hva man forventer seg som holder et forum levende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje snakk om sensur, på ingen måte. Det er bare ei oppfordring om å vera varsam med å dra fram alt for mange gamle trådar, med mindre ein i alle fall har noko viktig å fare med. I dei aller fleste tilfelle synes eg det då vil vera betre å starte ein ny tråd, deretter referere til den gamle. Det har i det siste vore fleire slike gamle tema, der det ikkje har vore posta på fleire år, som popper opp pga eit enkelt innlegg (t.d. bare ei linje)

Det er uheldig om "gamle" tråder dominerer førstesidene på kvart forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.