Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Noen som kan tipse meg om noen gode brebriller? Har dårlige erfaringer med "vanlige" solbriller bla gnager og slipper inn lys på sidene ,svette på øynene mm. Siter
Tom Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Du kan jo alltids kjøpe noe som ligger nærmere alpinbriller, altså type googles eller hva det kalles. Siter
lph Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 ... med bonuseffekten at de surfer på nettet for deg... Sorry, jeg bare måtte. Du mener goggles. Siter
Alek Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 sjekk ut Cébé Cecchinel 0491/0496 til 1395,- på sportsnett.no De ser rimelig heftige ut. Skal selv bestille meg et par. Siter
Tom Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Registrerer at moderatorene har begynt å sensurere ordet "faen". Nå tar det helt av Siter
gi Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 sjekk ut Cébé Cecchinel 0491/0496 til 1395,- på sportsnett.no De ser rimelig heftige ut. Skal selv bestille meg et par. Kjøpte meg et par slike i fjor. Veldig fornøyd så langt Geir Siter
Håvard Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Enig i at de nevnte Cèbè brillene er passe heftige. Mulig jeg er litt sær nå, men synes dog slik type briller stjeler litt for mye av synsvinkelen. Har gått over til å benytte vanlige sportsbriller, da disse oppleves mindre "slitsomme". Siter
Idar Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ser at DNT har Cébé briller til 539 for medlemmer(ikke medl 629) Se http://www.dnt-turutstyr.no/productslist.aspx?MainCategory=3&SubCategory=31 Siter
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har selv DNTs Cebe briller. Utrolig bra på fjellet, på bre og på sjøen. Brukt dem tre år, har venner som har kjøpt de samme etter å ha prøvd dem. Føler ikke at de tar synsfeltet. Problem med rennende øyde er borte. Siter
Yngve Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Sjekket på sportsnett jeg og,joda de så heftige ut,fikk så plutselig lyst. Er de store nok til å ha vanlige briller under(jeg har veldig tynn ramme og små glass) Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg tenkte mest på briller med strikk. http://www.cecilieskog.com/images.asp?imageGroup=3&imageId=1 Noen som vet hva brillene heter? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Er jeg helt på bærtur? er det ingen som bruker slike briller lenger? Siter
Alek Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har brukt lignende briller med strikk i over ti år. Veldig mørke glass med god sidebeskyttelse, men er nok en smule gammeldags. Slike "Sveisebriller" har eksistert i flere tiår. Mange sverger til den type brille, men mine erfaringer er at det er noe oppskrytt. Dogger alt for lett og kan bli noe klam der det myke materialet som er rundt brillene ligger inn mot huden. I tillegg ser man alt for mye av selve brillen fordi de er så dype med dårlig sikt til sidene. Jeg er ikke i tvil om å satse på en mer moderne brebrille. Utviklingen har helt sikkert gått fremover på den kanten og. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.