Gå til innhold
  • Bli medlem

Skitur til Tveitakvitingen. Startsteder?


mindviruz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg synes en skitur til tveitakvitingen på kvamskogen frister, etter å ha sett fine bilder fra denne bloggen her: http://fjellogfjas.blogspot.com/2010/04/skitur-til-tveitakvitingen-1299-meter.html

På det nederste bildet, ser man ruten de har valgt å gå.

Det jeg lurer på, er om det er vits i å ta med seg randoutstyr på denne turen, eller om jeg bør ta med de tynne fjellskiene i stedet? Jeg har aldri gått der før, er det mye flate partier? Det ser nemlig litt sånn ut på kartet nederst på den siden jeg linket til.

Er det kanskje noen andre startsteder det går an å gå fra, slik at man slipper en del flate partier, og dermed er mer tjent med å ta med rando utstyr?

Eller er det greiest å bare ta med de tynne (ustødige) fjellskiene mine? :shock:

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.