Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av freerideski, bindinger og sko.


AnnTove

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter her å klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal kjøpe...Har lest hva dere skriver her inne, men har ikke blitt klokere av den grunn, og det hadde vært kjekt hvis noen har gode tips til meg!

Jeg tar spranget nå fra slalom og bakke, til litt mer utfordring, ergo kunne tenke meg å stå utenfor løypene. Hovedsaklig blir det nok nedfartene som blir poenget her, men har veldig lyst til å begynne å gå noen toppturer. Og det er ikke snakk om hasardiøse og harde landinger her :D

Jeg er jente, 169 cm lang og 58 kilo. Jeg sitter og lurer på Volkel Aura, men aner ikke om jeg skal velge 156 cm eller 163 cm lange. Har heller dårlig peiling på bindinger og skovalg:S Anyone??

Blir super takknemlig for noen tips her!:D

Hilsen Ann-Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.