Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et liggeunderlag fra forsvaret og lurte på om isolasjonseffekten er ødelagt da det er mange hull i liggeunderlaget. Har opplevd at jeg våknet med vann/fukt i mellom liggeunderlager og soveposen. Burde jeg kjøpe meg en ny ?

Annonse
Skrevet

Er det store åpne hull kan det kanskje ha noe å si, men det skal en god del til før du merker noe forskjell med de liggeunderlaga. Fukten kommer nok fra kroppen din. Men om du våkner av at du blir kald kan du kanskje kjøpe et billig tynt ett du kan bruke i tillegg?

Skrevet

vær obs på at forsvarsunderlaget er for tynt til å brukes som vinterunderlag. Dersom du skal sove i pose vinterstid i et telt uten fyringsvakt, så må du ihvertfall ha to slike. Dersom du har cash nok kan du kjøpe en downmat fra exped.

Et lite hull har trolig ikke noe å si så lenge det ikke gjør at du ligger på snøen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.