Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

I tillegg ser det ut til at kvinner må bære 400-600gram ekstra dun for å komme ned i samme komfort limit som menn.

Siden det sikkert er sjelden at hun jeg skal kjøpe til tar turen ut i kaldere vær enn -10 så tror jeg heller at jeg går for en med komfort grense dame -5 og komfortgrense for samme posen til menn -12. Godt mulig ajungilak sphere får plass inn i den.

Skrevet

Når du skriver teste soveposen, tenker du på å fikle litt med den i butikk? Isåfall mener jeg de skal ha den på Oslo Sportslager og Sportsbua i Trondheim. Mulig de har den på Skandinavisk Høyfjellsutstyr óg; de har jo butikker både i nord, sør, midt og nordvest.

Skrevet
Når du skriver teste soveposen, tenker du på å fikle litt med den i butikk? Isåfall mener jeg de skal ha den på Oslo Sportslager og Sportsbua i Trondheim. Mulig de har den på Skandinavisk Høyfjellsutstyr óg; de har jo butikker både i nord, sør, midt og nordvest.

Jepp! Et sted hvor hun kan legge seg ned i den og se hvor god plass det er, hvordan snøringen og glidelås fungerer, om høyde vs. lengde på posen er riktig osv :)

Takk, skal sjekke Oslo Sportslager!

Skrevet

Sportsnett og Oslosportslager er de to butikkene i Oslo som har bredes utvalg, og som det er lettest å prøveligge flere soveposer hos (de henger klare til bruk). Begge fører ME. Anton Sport i Bogstadveien pleide også ha et greit utvalg av soveposer (bl.a. Rab), men jeg har ikke vært der på en stund.

Skrevet
Sportsnett og Oslosportslager er de to butikkene i Oslo som har bredes utvalg, og som det er lettest å prøveligge flere soveposer hos (de henger klare til bruk). Begge fører ME. Anton Sport i Bogstadveien pleide også ha et greit utvalg av soveposer (bl.a. Rab), men jeg har ikke vært der på en stund.

Var innom Anton Sport i bogstadveien i før juls shoppingen og syntes ikke utvalget var det helt store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.