limvingen Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Har hytte ved Vangsjøen i Øystre Slidre, rett ved Rundemellen. Utsikten fra hytta er ganske fantastisk mot Jotunheimen som dere ser på bildet. Det jeg trenger hjelp til er å identifisere toppene jeg ser fra verandaen min. Skjønner godt at bildet ikker er av beste kvalitet, og jeg forventer ikke at vi klarer alle disse. Men all hjelp tas imot med stor takk. Dere kan også evt identifisere omerådet mellom punktene jeg har satt opp også hvis det skulle være essensielt. Siter
Eirik B. Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 1. Rasletind 2. Austre Leirungstind 3. Kuntsholstind 4. Nørdre Kalveholotind 5. Mesmogtind 6. Langedalstind 7. Torfinnstindane 8. Slettmarkshøe 9. Slettmarkspiggen 10. Galdebergstinden Siter
limvingen Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Skrevet 8. januar 2012 Dette var imponerende! Takk så mye! Familien har hatt hytta i 35 år og lurt på dette! Skal se om jeg med tid og stunder også finner et bilde i retning Besshøe m.m du også kan plotte inn topper på Siter
Eirik Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 En liten justering på navnsettingen "Tjønnholstind" er den lavere Tjørnholstind østtoppen (Steinflytind). Nr 2 mener jeg er er Østre Leirungstind. Nr 3 er ihvertfall Kalvåhøgda vest, 2208m. Siter
limvingen Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Skrevet 9. januar 2012 En liten justering på navnsettingen "Tjønnholstind" er den lavere Tjørnholstind østtoppen (Steinflytind). Veldig bra at du presiserer meg på det, skal se om jeg får oppdatert bilde. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.