kenholte Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 Hei, Jeg vurderer å gå denne turen gjennom marka til sommeren/høsten, men er ikke kjent i området. Noen som kan si hvor lang tid jeg evt bør regne? Skal gå alene eller evt sammen med hund. Og er det hytter eller koier man kan sove i eller er det best å ha med telt? Ser ikke ut som det er store områdene med sivilisasjon jeg må passere, så jeg ser frem til noen flotte dager i marka:)! Takker for svar! Siter
aron Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 tenkte du å gå via hønefoss eller over finnemarka? Siter
kenholte Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Skrevet 8. januar 2012 Tenkte å gå over finnemarka, og komme ned i Geithus. Siter
aron Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 vet kun om den hytta lundås ved bjørnkollen(gratis)i finnemarka,men da er du jo snart fremme,dessuten blir det da å gå nordover igjen fra sylling. Men det høres ut som en fin tur iallefall,har gått mye i finnemarka,men mest fra vikersund og sørover.. Har ikke gått fra sørkedalen og den retningen selv,men tipper du trenger minst 2 overnattinger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.