jason Skrevet 7. januar 2012 Skrevet 7. januar 2012 Gleder meg til en fin skitur opp til blåheia i dag, nydelig vær og kaffe på termosen. Siter
jason Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Skrevet 18. januar 2012 Var en veldig fin tur, eneste var nok at det ble litt for tungt for min kjæreste. Hun sovnet på soffan 5 min etter at vi kom hjem, tenkte litt frisk luft ville gi litt ekstra energi på kvelden.he he Siter
Kjellis Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Var en veldig fin tur, eneste var nok at det ble litt for tungt for min kjæreste. Hun sovnet på soffan 5 min etter at vi kom hjem, tenkte litt frisk luft ville gi litt ekstra energi på kvelden.he he Haha... Det var en keepertabbe altså? Siter
jankj Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Var en veldig fin tur, eneste var nok at det ble litt for tungt for min kjæreste. Hun sovnet på soffan 5 min etter at vi kom hjem, tenkte litt frisk luft ville gi litt ekstra energi på kvelden.he he Du får se på det som en langsiktig investering Siter
nilshermann Skrevet 18. januar 2012 Skrevet 18. januar 2012 Ah, min hjemplass og "mitt" sykkelfjell Bra med snø der nå? Skal hjem snart og kan ta med ski om det er bra! Forresten, hva bringer deg ut på den halvøya? Siter
jason Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Skrevet 19. januar 2012 får se det som en langsiktig invistring ja.he he. Har i høst flyttetut til fosen, stadsbygd. prøver å bli kjent med halvøya, vakkre steder. Siter
nilshermann Skrevet 19. januar 2012 Skrevet 19. januar 2012 Haugevis av fine plasser. Et eldorado for klatring og buldring og, om det frister Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.