Jan Arne Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Du har ihvertfall min sympati. Det er ikke vanskelig å forstå din frustrasjon. 1 Siter
atari Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Har handlet mye fra Sportsnett de siste årene og har bare gode erfaringer med kundeservice. F.eks i vinter løsnet stålkantene i et ca. 10 cm langt stykke på mine tre år gamle Åsnes Ingstad. Jeg tok bilder av skiene og sendte Sportsnett og under en uke senere hadde jeg nye ski uten at det kostet meg en krone. Trengte ikke returnere de gamle skiene heller. 1 Siter
Elisabeth-81 Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Da er tydeligvis noen heldigere enn andre. Jeg har gitt dem opp. Siter
Dalegudbrand Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Har handlet mye fra Sportsnett de siste årene og har bare gode erfaringer med kundeservice. F.eks i vinter løsnet stålkantene i et ca. 10 cm langt stykke på mine tre år gamle Åsnes Ingstad. Jeg tok bilder av skiene og sendte Sportsnett og under en uke senere hadde jeg nye ski uten at det kostet meg en krone. Trengte ikke returnere de gamle skiene heller. Samme her. I de få tilfellene det har vært aktuelt har kundeservicen vært upåklagelig. Siter
borgern Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Sportsnett eies vel fremdeles av eierskapet bak Anton Sport. Men de brandes ikke som Anton Sport. Før gjaldt ihvertfall rabattavtalene på Anton også på Sportsnett. Litt innkjøp preges vel av tilhørighet samtidig som de får ha mange egen avtaler for å opprettholde posisjon som ekspertbutikk. De har nå kuttet WM poser bl.a. Spurte hvorfor og det var pga lave marginer på de produktene. Fair det. Jeg handler en del der, men jeg bor i Oslo og har bare 5 min fra jobben bort til butikken. Hadde et Exped Synmat UL7LW kjøpt i sommer som lakk fyll. Stakk innom og fikk nytt på 5 min. Så ikke noe å klage på. Vært noen tilfeller de siste årene jeg har truffet betjening som er litt under det kunnskapsnivå jeg regner med i en slik butikk. Men som regel har jeg bare sett de personene en kort periode, før de er borte igjen. Siter
Vidar Brenden Skrevet 21. august 2014 Skrevet 21. august 2014 Til info så har Anton Sport nå flyttet alt villmarksutstyr til Sportsnett. Siter
Gauken Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Hva er det sportsnett.no har gjort med hjemmesiden sin? Før syntes jeg sportsnett var malen på hvordan en nettbutikk skulle være. Nå har de fått en slags fancy ny side hvor du må vente vinter og vår på at alle produktene skal komme frem. Håpløs løsning, tipper de mister kunder på dette. Siter
Omnilite Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Som tidligere nevnt virker det som Anton Sport har en finger med i spillet. Om det totalt sett er positivt er jeg ikke sikker på.. De handlene jeg har gjort tidligere der har jeg vært fornøyd med i alle fall, har fått sendt, hentet i butikk og vært å handlet i butikken. Siter
chrnybo Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 @Gauken, Hehe, jeg har irritert meg over ventetiden jeg også. Først mailet jeg webmaster der, og spurte om de ikke kunne gjøre noe med ressursene campaigns og products, det ser ut som om det er de som tar lang tid. HTML-koderen som svarte sa noe om roadmap og sånt... Seks uker hadde det ikke skjedd noe, så da twitret jeg til Anton og spurte. Ikke noe svar. Så mailet jeg Sport1 og spurte. Der fikk jeg svar fra en slags salgssjef som skulle se på det. Så vidt jeg skjønner er det samme problemet på Anton Sport også. Om jeg virkelig skal spekulere (og her står publikum fritt til å illustrere med scener fra tegneserien "Lunsj"), kan det ha gått for seg omtrent sånn: Manager: Vi må selge mer! Ekspeditør: Men ehandelsløsningen vår er så utdatert. Manager: Hvordan da? Ekspeditør: Bla bla bla, HÆSHTÆGGS, bla bla bla. Noen dager senere møtes Manager og ehandelseløsningsutvikler: Manager husker én detalj av det Ekspeditør klagde på. Manager: Vil ha HÆSHTÆGGS! Utvikler: Skyhøyt tall. Manager: Kan vi ikke få det billigere? Utvikler: Skal prøve. Og i databasen oppretter Utvikler en ekstra kolonne i produkt-tabellen, for emneknagger. Det lagres som kommaseparert tekst. Nå kan produkter vises med relevante stikkord. Det ser jo bra ut. Inntil en oppdager at det ikke er så opplagt å lure databasen til å indeksere på en kommaseparert suppe av emneknagger. Og oppslag etter dagens røver går tregt. Nå legges jobben med å lage to tabeller, produkt_tag og tag, på det såkalte Roadmap, og prioriteres i prioriteringsmøtene stadig _nesten_ tilstrekkelig til å bli utført på en "sprint". Men uke etter uke er det noe som er litt viktigere. Så der sitter vi brukerne av sportsnett.no og er glade for at det bare tar fem-seks sekunder hver gang vi laster forsida for å se om drømmevarene er "røver" akkurat i dag. Venter fortsatt på Dynafit Dy.N.A Evo i 27, jeg. 4 Siter
+zimwalker Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 Hva er det sportsnett.no har gjort med hjemmesiden sin? Før syntes jeg sportsnett var malen på hvordan en nettbutikk skulle være. Nå har de fått en slags fancy ny side hvor du må vente vinter og vår på at alle produktene skal komme frem. Håpløs løsning, tipper de mister kunder på dette. Just så, de har gått over til en nytt og presumtivt "moteriktig" design som man ser stadig mer av nå. Fra mitt ståtsted fullstendig ubrukelig, alt tar lengre tid og det er vanskelig å finne frem og få oversikt. Sorry sportsnett, men dette har jeg ikke tid til, goodbye! Siter
+Miamaria Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 Ventetiden på Sportsnett er nå nesten like irriterende som den plassen innlegg til folk som har @mention og så en zillionoppramsing med utstyr i profilen sin, tar på Fjellforum. Edit – ser det er borte nå. Antagelig et "utfall" i forbindelse med noe oppgradering kanskje? I hvert fall ikke bare Sportsnett som opplever at ting ikke alltid blir til det bedre når ting moderniseres. (Men så lenge det er nytt er det jo fancy. Ikke så nøye om det funker.) Siter
Frilufta Skrevet 29. desember 2016 Skrevet 29. desember 2016 Hadde kjøpt julegave til meg selv, men oppdaget at jeg hadde kjøpt feil Brynje trøye. Kvitteringen var selvsagt sporløst forsvunnet. Tok en tur i butikken idag. Fikk byttet ny uten problemer og fikk samme rabatt på den nyeste. God service synes jeg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.