Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan man købe benzin i Oslo...


Jakob

Anbefalte innlegg

Annonse

Rart om du ikke finner en døgnåpen bensinstasjon.Kan hende man må henvende seg igjennom en luke men de kan sikkert selge deg en kanne 4 takt miljøbensin uansett. Statoil sin er å anbefale. Det er da noen inne her som mener det lukter mer av coleman fuel enn av miljøbensinen.

Hvor og hvordan reiser dere fra gardermoen?

Her er ett kart over Statoilstasjoner. Marker døgnåpen og trykk søk stasjoner, da kommer alle døgnåpne Statoilstasjoner opp. Nærmeste til gardermoen er Statoil E6-Dal. Industriveien 9. 2072 Dal

kart

http://www.statoil.no/FrontServlet?s=sdh&state=station_map&showMenu=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det noget med at Coleman ikke oser / soder så meget?

- OG har bensinstationerne åbent kl. 23:30?

Hei Jacob.

Det er en rekke døgnåpne bensistasjoner i Oslo. Bl.a. en døgnåpen bensinstasjon ca 5 min. gange fra Oslo S. Skal dere ta tog til Oslo fra Gardemoen?

Har et forslag til deg:

Jeg bor mitt i Oslo, Jacob, så dersom du vil kan jeg kjøpe inn Coleman-fuel og møte deg på Oslo S. for å gi det til deg der. Tar meg bare drøyt 5 min. å stikke ned dit.

Send meg en PM om dette er interessant.

Hvor går vinterturen i år, er det deg og Rasmus på Hardangervidda denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jacob.

Det er en rekke døgnåpne bensistasjoner i Oslo. Bl.a. en døgnåpen bensinstasjon ca 5 min. gange fra Oslo S. Skal dere ta tog til Oslo fra Gardemoen?

Har et forslag til deg:

Jeg bor mitt i Oslo, Jacob, så dersom du vil kan jeg kjøpe inn Coleman-fuel og møte deg på Oslo S. for å gi det til deg der. Tar meg bare drøyt 5 min. å stikke ned dit.

Send meg en PM om dette er interessant.

Hvor går vinterturen i år, er det deg og Rasmus på Hardangervidda denne gangen også?

Kære Alle.

Tusinde tak for jeres svar!

Og til Martin: Ja, vi prøver Hardangervidda igen. Hvis vi kan komme afsted fra Dyranut vil det give os en større buffer i forhold til at nå hjem og komme på arbejde :roll:

Jeg vil meget gerne tage i mod dit tilbud (se PM besked).

Vh

Jakob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.