Andy3000 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er det noen som har erfaringer av bruk av enten dunjakke eller dunpose fra PHD Mountain Software (http://www.phdesigns.co.uk/index.php)? Jeg skal snart gå til innkjøp av jakke og/eller pose og lurte på hvis man skulle satse på PHD eller noe mere kjent merke, f.eks. ME eller RAB (mye bra å lese på forumet her). Jakken skall kunnes brukes både til pauser på skitur og vinterteltning. Pose blir enten en vinterpose eller en "resten-av-året-pose". Er PHD så varme som de sier? Kvalitet? Størrelseguide OK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokavatnet Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 PHD skal vera bra greier, og eg trur det held vél så bra kvalitet som ME og Rab. Sjølv har eg fleire produkt frå dei to sistnemnde og desse er bra nok. Du kan óg vurdera tsjekkiske Sir Joseph. Det er bra saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy3000 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Takk før tips, skal sjkekke Sir Josepeh også. Problemet er vel at man har altfor mange alternativer... Er det noen som har prøvt å kjøpe f.eks. PHD jakke på nett og vet om de anbefalte størrelsene stemmer bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.