Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på langs i Februar 2012


jkp

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg legger ut på tur 1.Februar 2012 og vil da gå Norge på langs for å filme hele turen!

Er det noen som har lyst til å være med?

For min del trenger det ikke være noe spesiell rute eller satt tid til turen,da jeg har bra med tid og gjerne bruker lang tid på turen og heller opplever mer.

Om du har et ønske om å gå landet på langs og har noen meninger om hvordan du vil gjøre det,så ta kontakt.

Jeg følger gjerne den ruten DU alltid har sett for deg og håper at du ikke har noe imot at jeg filmer underveis.

Ser for meg en skikkelig artig tur uten stress,men tid til å se og bruke litt tid til evt. bestigninger av topper og tinder osv.

Skulle dette være noe for deg er det bare å ta kontakt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sikkert en fordel for eventuelle interessenter om du skriver litt om deg selv. Mann eller kvinne? Alder? osv.

Det har du nok rett i.

Jeg er en mann på 29 år som er glad i friluftslivet og frihetsfølelsen.

Har haiket Norge på langs 2 ganger hvor èn av turene gikk videre over til Svalbard.

Nå har jeg lyst til å gå landet på langs åsså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Jeg legger ut på tur 1.Februar 2012 og vil da gå Norge på langs for å filme hele turen!

Filme hele turen?

Blir det online ?

Som en slags NPL-versjon av Hurtigruten, minutt for minutt ?

Hei hei!

Jeg vil filme hele turen og overlevere materialet til et produksjonsselskap jeg har filmet litt for på tidligere turer.

Men det vil nok bli lagt ut snutter underveis på facebook og min nettside som nå er under oppbygging: www.reiselysten.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.