Vrimmel Skrevet 14. juli 2015 Skrevet 14. juli 2015 Padding med innebygde nerver er ikke utelukkende positivt. .. Vi er vel forskjellige. Personlig kan jeg stramme så hardt at jeg heller får lyskebrokk før det gjør vondt i hud/fettvev. 1 Siter
Kristian den ukristne Skrevet 30. juli 2015 Skrevet 30. juli 2015 Hvor mye vekt har du planer om å dra på? Bergans Skarstind 40 L veier 1,25 kg, vet ikke om det kvalifiserer som ned mot 1 kg i din bok. Har 32 L versjonen som brukes til dagsturer og som er med som strandbag/reisebag på sydenreiser etc. Har ikke prøvd den opp mot de 12 kg Bergans oppgir som komfortvekt, men 6-7 kg kjennes knapt. Liker spesiellt godt ryggen i oppspent mesh/netting, luftig og fin på varme dager. Siter
Larsdx Skrevet 30. juli 2015 Skrevet 30. juli 2015 MLD Exodus er helt glitrende til og fra butikken. #småbarnsfar Siter
PbBB Skrevet 31. juli 2015 Skrevet 31. juli 2015 Jeg kjenner ikke til alle modellene som er nevnt over. Men har en Helsport Snota 29l, som jeg er veldig fornøyd med. Har ikke prøvd den med masse vekt, men 6-7 kg er ikke noe problem. Ser av Helsport sine nettsider at de har både 45l (1kg) og 55l (1,1kg) i outleten nå. Kun få stk., men nesten halv pris. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.