raggsokk Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Har en thermokopp av denne typen ( http://www.lifeventure.co.uk/htm/cookware/thermal-mug.html ). Den stod med kakao i i noen dager (glemte den på jobb..) og etter det har det vært dårlig lukt i den. Alt jeg drikker av den smaker dritt. Noen forslag til hvordan jeg fjerner denne lukta? Siter
finnjpedersen Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Fyll den med vann, og rør ut en teskje bakepulver. La stå i en dag, vask godt. Finnes muligens proffere midler der dem selger vinballonger/ølbryggeutstyr. Siter
runegutt123 Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Glassrens (fåes der man selger vinleggerutstyr) Siter
REs Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Har opplevd det samme med en termos. kakao lukter alltid "dritt" hvis den står litt for lenge på en tett beholder. Jeg brukte bare vanlig pulver for oppvaskmaskin. Bland litt sterkt og la stå en dag eller to. Men hvis ikke det hjelper så kan du bruke varmt vann med litt klorin. Dette pleier å fjerne det meste, Siter
mindviruz Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Sitat Har opplevd det samme med en termos. kakao lukter alltid "dritt" hvis den står litt for lenge på en tett beholder. Jeg brukte bare vanlig pulver for oppvaskmaskin. Bland litt sterkt og la stå en dag eller to. Men hvis ikke det hjelper så kan du bruke varmt vann med litt klorin. Dette pleier å fjerne det meste, Du kom meg i forkjøpet Siter
martin.m Skrevet 1. januar 2012 Skrevet 1. januar 2012 Sitat Har opplevd det samme med en termos. kakao lukter alltid "dritt" hvis den står litt for lenge på en tett beholder. Jeg brukte bare vanlig pulver for oppvaskmaskin. Bland litt sterkt og la stå en dag eller to. +1 Dette er samme løsning som jeg også bruker, fungerer utmerket Siter
dagn Skrevet 3. januar 2012 Skrevet 3. januar 2012 Jeg hadde det samme problemet for en stund siden. Da brukte jeg konsentrert sitronsaft (presset sitron). Dette bruker jeg også når jeg den nye vannflasken smaker plast. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.