finfyr Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Hei dere. Har idag lånt meg en Crispi CXP som jeg har tenkt å teste litt med tanke på komforten på foten. Har veldig bred fot, og er spent på om skoen vil tilpasse seg foten min. Ser Crispi anbefaler en runde i ovnen med innerskoen, noen erfaringer med dette? Er det noen merker som er kjent for å være bredere enn andre? Tar gjerne imot innspill både på Crispi-skoen og evt. andre merker som burde vært sjekket opp nærmere. Siter
jenpa Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Hei FinFyr! Dette er sikkert veldig individuelt, men jeg har tidligere hatt Crispi og den passet foten min bra fra første stund. Nå kjører jeg Scarpa og jeg slet litt i starten med gnaging, spesielt på hælen. Etter en runde i ovnen til Oslo Sportslager ble dette problemet løst utmerket og jeg er veldig happy med valget - kan derfor sterkt anbefale baking..! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.