nirham Skrevet 27. desember 2011 Skrevet 27. desember 2011 Hei alle sammen. Jeg fikk denne buksen til jul, og er usikker på om den skal byttes eller ei. Er det noen som har noen erfaringer? Mvh Peter Siter
yexiter Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Hei, jeg har ikke erfaring med akkurat den buksa, men har endel erfaring med Härkila generelt. Den første buksa er ei härkila Kodiak, den er nå sju år. litt revnet i innerforet, og et hakk i skinnet(etter uvørn bruk med kniv). Har og ei som er tre år, uten innerfor. Begge buksene er i aktiv bruk, både på tur og til hverdag. De er etter min mening, utrolig slitesterke, og har veldig god passform for meg. Härkila er et kvalitetsmerke på høyde med Bergans og Norrøna, og jeg ville ikke nølt: Go for it Siter
yexiter Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Har og ei Härkila skallbukse, som jeg har revet opp i skrittet(min feil) den var og veldig bra, og ganske lett Siter
dbrownie Skrevet 31. desember 2011 Skrevet 31. desember 2011 Har ikke erfaring med akkurat den buksa, men jeg har 2 Hærkila jaktdresser som jeg er veldig fornøyd med. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.